П`ятниця, 22.09.2017, 00:03
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Умови
Задача A. "Хрестики-нулики"

Бали за задачу: 30
Обмеження часу:
1 с

   Іван і Петро грають у хрестики-нулики. Правила хрестиків-нуликів прості:
   • Гра відбувається на полі 3х3 клітинки
   • Гравці ходять по черзі, першим ходить хрестик (Іван)
   • Кожен гравець має право ходити у будь-яку вільну клітинку. Перший гравець (Іван) ставить у клітинки, в які він ходить, хрестик, другий (Петро) - нулик.
   • Якщо гравець зайняв три клітинки на одній горизонталі, вертикалі чи діагоналі, то він виграв
   • Якщо всі клітинки зайняті, і наступному гравцю нікуди ходити - нічия.
   Вася, слідкуючи за ними, вирішив з’ясувати, у яких позиціях у хрестиках-нуликах гравець, що ходить, може виграти чи хоча б звести гру в нічию, якщо обидва гравці грають оптимально. Для цього він підготував список позицій, що його цікавлять. Ваше завдання - написати програму, що з’ясувала б, чи може гравець, що ходить, виграти, якщо гра буде починатися з заданих позицій, чи хоча б звести гру в нічию.
Вхідні дані:
   В першому рядку вхідного файлу - N - кількість тестових позицій (1N10000). Далі задані відповідні тестові набори, кожен з яких представлений трьома рядками по три символи (X - хрестик, O (велика латинська літера O) - нулик, - (дефіс) - порожня клітинка). Може бути задана закінчена гра.
Вихідні дані:
   Для кожної позиції в першому рядку вивести "X wins” якщо виграє хрестик, або "O wins”, якщо виграє нулик, або "Draw”, якщо нічия.

Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: 
Приклад вихідних даних:
2
---
---
---
XOO
XXO
---

Draw
X wins





Задача B. "Чоботи"

Бали за задачу: 30
Обмеження часу:
6 с
Ліміт пам'яті: 8 Мб

   У Васі є чоботи декількох різних кольорів. Він знає, що чобіт кожного кольору кількість парна, окрім двох кольорів, для яких кількість чобіт непарна (він загубив декілька чобіт). Допоможіть йому з’ясувати цих два кольори. Всі кольори - цілі числа.
Вхідні дані:
   В першому рядку задано N - кількість чобіт (N - парне, 2
N107), в другому рядку задано номери кольорів чобіт (-109Ai109).
Вихідні дані:
   Два числа через пропуск - номери кольорів чобіт, що є розв’язками задачі, спочатку менший номер, потім більший.


Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: 
Приклад вихідних даних:
8
1 2 3 1 2 3 1 2

1 2


Задача C. "Газований автомобіль"

Бали за задачу: 30
Обмеження часу:
1 с

   Газований автомобіль - це автомобіль, що в якості палива споживає газовану воду, винахід Гвинтика і Шпунтика. Автомобіль надзвичайно енергоефективний: він споживає рівно один літр газованої води на один кілометр. Бак газованого автомобіля якраз і вміщає рівно один літр газованої води. Газовану воду не можна перевозити у будь-якій іншій посудині, окрім бака автомобіля (інакше водій її просто вип’є). Однак воду можна магічним чином вилити на узбіччя і після цього зібрати без жодних втрат. Пончик запросив Сиропчика на свій день народження. Сиропчик планує добиратися до будинку Пончика за допомогою газованого автомобіля. Ваше завдання - знайти мінімальну кількість газованої води, достатню для того, щоб Сиропчик міг приїхати до Пончика на день народження, якщо задано відстань між будниками Сиропчика та Пончика в кілометрах.
Вхідні дані:
   В першому і єдиному рядку - дійсне число X - відстань, що потрібно проїхати (0x5).
Вихідні дані:
   Єдине число - об’єм газованої води в літрах, з точністю до чотирьох знаків після коми.

Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: 
Приклад вихідних даних:
2
7.6730
FRP
Copyright MyCorp © 2017
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Обдаровані діти

Хмельницькі олімпіади

НМЦ ІКТ і ДН

Портал ХОІППО

Створити безкоштовний сайт на uCoz